3.10.2016

Jak zbudować relacje partnerskie pomiędzy sklepami meblowymi, a działem AGD?

Jesteś właścicielem sklepu meblowego? Twoje propozycje zestawów meblowych w sklepie są bardzo funkcjonalne, ale uważasz, że brakuje im życia? A może zajmujesz się produkcją lub dystrybucją nieelektrycznego AGD? Właśnie szukasz miejsca, gdzie w naturalnym środowisku mógłbyś zaprezentować swoje produkty? Być może oboje potrzebujecie się nawzajem!

Co zyskasz dzięki dodaniu nieelektrycznego AGD do oferty swojego sklepu meblowego? Przede wszystkim stworzysz autentyczne aranżacje dla swoich produktów. W projektach jadalni ułóż kompozycję pięknie zastawionego stołu dla kilku osób. Porcelanowe talerze, wazy, eleganckie sztućce, kieliszki, dekoracje stołowe, serwetki i obrusy podkreślą kolor oraz styl mebli do jadalni.

Przeczytaj też: Dekoracje stołów, które klienci pokochają i będą chcieli odtworzyć je w domu

Jak jeszcze pokazać potencjał mebli kuchennych, oprócz dołożenia produktów AGD? Pokaż jak wykorzystać ukryte, ale funkcjonalne szafki i zakamarki twoich mebli. Do szuflad włóż sztućce i papierowe serwetki, na półkach ułóż komplet naczyń ? klienci lubią otwierać szafki i sprawdzać ich pojemność. Pokaż, jak blisko kuchenki można zawiesić zestaw przypraw w słoiczkach oraz jak szybko klient w Twojej kuchni może sięgnąć po talerze lub naczynia. Na kuchence ustaw patelnie i garnki.

Do aranżacji stolika kawowego użyj stylowego (lub bardziej nowoczesnego) serwisu do kawy. Projekt łazienki wyposaż w wiklinowe kosze na brudną bieliznę oraz wskaż, gdzie można zamontować suszarkę na ubrania, by zajmowała jak najmniej miejsca.

meble

Dlaczego warto rozbudować ofertę sklepu o artykuły gospodarstwa domowego?

Jakich argumentów użyć, by przekonać właściciela sklepu meblowego do rozszerzenia swojej oferty o sprzęty nieelektryczne? Takie dodatki ożywią wnętrze sklepu i dodadzą mu charakteru. Klienci będą mogli też zobaczyć meble w otoczeniu przedmiotów, z których na co dzień korzystają.

Oferta nieelektrycznego AGD świetnie współgra z asortymentem sklepów meblowych, ponieważ sprzęty te są produktami komplementarnymi. Wprowadzając sprzęty gospodarstwa domowego, właściciel sklepu meblowego zyskuje nowe możliwości aranżacyjne. Sprzedaż (zarówno dla producenta sprzętu AGD jak i mebli) może znacząco wzrosnąć, ponieważ klienci przy zakupie mebli lubią też wymienić zastaw i zaopatrzyć się w nowe dodatki dekoracyjne. Remont kuchni to również dobry powód do wymiany kuchennych sprzętów na nowe.

Dzięki wprowadzeniu do oferty sklepu meblowego dodatków dekoracyjnych i użytkowych, można dynamicznie zmieniać wystrój aranżacji wraz z rozpoczynającą się porą roku lub zbliżającymi się świętami. To podniesie atrakcyjność sklepu meblowego i asortymentu.

Relacje partnerskie ? jak budować?

Przede wszystkim uczciwie i z wzajemnym szacunkiem. Jeżeli chcesz nawiązać współpracę z producentem nieelektrycznego AGD lub ze sklepem meblowym, możesz to zrobić na przykład podczas targów branżowych. Na drugi dzień prześlij mu swoją ofertę oraz pokaż dobre przykłady, jak inne sklepy łączą te dwie sfery.

Upewnij się, że twój dostawca oferuje Ci najlepszej jakości produkt, a odbiorca dobre warunki ekspozycji towaru. Wspólnie możecie wypracowywać sposoby ich sprzedaży oraz promocji.

Staraj się stale poszerzać asortyment dodatków, by stworzyć kompleksową ofertę produktów do aranżacji wnętrz. Szukaj nowości i stawiaj na trendy. To zagwarantuje, że Ty, dostawcy oraz klienci będziecie zadowoleni ? ze sprzedaży i zakupów.