7.07.2017

Sukces w internecie

Wraz z początkiem wakacji, zakończył się pierwszy sezon programów kulinarnych Balkon 2na2 od kuchni autorstwa Szymona Czerwińskiego, których partnerem jest marka Valdinox. Premierowy cykl 30 odcinków okazał się być spektakularnych sukcesem medialnym, zarówno jeśli chodzi o atrakcyjność formuły, jak i statystyki oglądalności.

Sympatyczny kucharz – amator, półfinalista programu Master Chef, w każdą niedzielę o 21:30 zapraszał widzów na gotowanie na żywo ze znanymi i lubianymi osobami ze świata show biznesu, a łączna liczba wyświetleń wszystkich jego filmów video zrealizowanych w ramach cyklu sięgnęła ponad 5 milionów! Ale Czerwiński to nie tylko pierwszy w Polsce kulinarny program Live na Facebooku. Na fanów czekają także wpisy na blogu kulinarnym, newsy na stronie internetowej i na profilu na Fb, zdjęcia i filmiki na Instagramie. Całkowity zasięg strony Szymona Czerwińskiego zamyka się w imponującej liczbie 7 804 131 odbiorców!

19488688_1916640731910298_6042986708370488885_o

Prawdziwą gwiazdą, oprócz mistrza kuchni, jest w nich z pewnością Valdinox. Naczynia tej marki, partnera cyklu są aktywnie promowana przede wszystkim podczas gotowania z gwiazdami. Do wspólnego testowania patelni i garnków Szymon zaprasza również widzów, organizując liczne konkursy w mediach społecznościowych.

Wielomilionowe zasięgi dotarcia do potencjalnych klientów to niewątpliwy kapitał, jaki udało nam się wspólnie wypracować. Sukces medialny programu to gwarancja wzrostu rozpoznawalności marki, który należy przekuć w sukces sprzedażowy!

Lokowanie produktów i marek własnych Altom w internecie to oczywiście nie tylko współpraca z Czerwińskim. Nie mniej aktywne są nasze zaprzyjaźnione blogerki, które w postach i na zdjęciach prezentują i recenzują naczynia kuchenne oraz zastawę stołową naszych najlepszych marek.

8

Letnią aranżację swojego ?małego białego domku? z produktami z kolekcji Marine marki Altom Design prezentuje sympatyczna blogerka Joanna z bloga My Little White Home. Stylizacja stołu może stać się inspiracją dla czytelników bloga:

http://mylittlewhitehome.blogspot.com/2017/06/w-wakacyjnym-klimacie-marine.html

stary

Równie ciekawy wpis, ale już w zupełnie innym klimacie prezentuje, jak zawsze elegancka Urszula Michalak z Interiors Design. Letnia metamorfoza wnętrza w jej wydaniu prezentuje porcelanę MariaPaula w nowej, nieco tropikalnej odsłonie. Style Old Havana czy Tropikalny to bardzo silne trendy wnętrzarskie obowiązujące w 2017 roku:

http://interiorsdesignblog.com/sila-starego-mebla-czyli-dlaczego-warto-inwestowac-w-stare-graty/

smoothie-z-buraka (1)

Z kolei Ola Papińska z bloga Home on the hill zachęca do przygotowania letnich napojów i zaserwowania ich w naszych stylowych naczyniach szklanych:

4 przepisy na zdrowe, proste i kolorowe smoothie! – wakacyjny szał dla każdego:)

Zachęcamy do śledzenia profili oraz blogów i korzystania z potencjału promocyjnego, jaki dają nam współczesne media społecznościowe.