29.02.2016

Rebranding Steklarna Hrastnik

Nasz wieloletni partner Huta Szkła Steklarna Hrastnik rozpoczyna rok pełen nowych wyzwań. Firma postanowiła z dumą głosić całemu światu: kim jest, skąd pochodzi oraz co tak doskonale robi od ponad 155 lat. Bo przecież wykorzystując swoją wiedzę oraz tradycję tworzy najwyższej jakości szklane arcydzieła.

Zmiany rozpoczęto od prezentacji nowej identyfikacji wizualnej, która ma na celu poprawę globalnej widoczności. Logotyp Steklarna Hrastnik zmienia się w HRATSNIK1860. Filozofią nowego brandu stały się trzy słowa: CZYSTOŚĆ, PASJA, JAKOŚĆ. Nowoczesne logo, na miarę XXI wieku, podkreśla jednocześnie wieloletnią tradycję. Częścią składową logotypu stał się rok powstania firmy.

Nowy wizerunek będzie wprowadzany stopniowo, a planowane zmiany mają przybliżyć klientom niezwykłą podróż marki Hrastnik. Zatem z ciekawością czekamy na kolejne wydarzenia?