Nagrody i wyróżnienia

Altom od lat należy do ścisłej czołówki polskich dystrybutorów artykułów gospodarstwa domowego. Potwierdzeniem naszej pozycji na rynku jest pokaźna kolekcja wyróżnień i certyfikatów przyznane przez konsumentów, partnerów biznesowych, jury eksperckie oraz organizacje handlowe.

Oto najważniejsze z nich:

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play za przestrzeganie standardów zachowań biznesowych oraz postępowanie fair wobec innych uczestników rynku.

Certyfikat „Primus Nominantus” w zakresie jakości procesów zarządzania: za profesjonalizm, kompleksowość i gwarantowaną najwyższą jakość w zakresie sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów gospodarstwa domowego.

Złoty Orzeł Powiatu Gnieźnieńskiego dla Przedsiębiorczości w kategorii: Średnie Przedsiębiorstwo.

Diament Polskiej Jakości przyznawany przez Radę Programową i Organizatorów Ogólnopolskiego Programu Umacniania Wiarygodności Sylwetki i Marki Polskiej Gospodarki.

Przedsiębiorca 25-lecia Wolności RP, nagroda przyznana za wybitne zdolności menedżerskie oraz aktywność zawodową przez ostatnie 25 lat, która przyczyniła
się do rozwoju gospodarczego Polski.

Dyplom uznania Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorców i Pracodawców z okazji Jubileuszu 25-lecia firmy Altom

Medal upamiętniający 990. rocznicę Bolesława Chrobrego na Króla Polski w uznaniu zasług dla rozwoju gospodarczego Pierwszej Stolicy Polski

Tytuł Mecenasa Kultury za wsparcie imprez kulturalnych  projektu „Miasto Królów”

Orły Dizajnu The Best Of Polish Designers 2017 –  I Nagroda za produkt MariaPaula Porcelana Polska

 

Firma rodzinna

W 2014 roku firma Altom otrzymała prawo do używania znaku – Firma Rodzinna. Marka Firma Rodzinna powstała z potrzeby działania na rzecz firm rodzinnych. Promuje firmy rodzinne, które wzmacniają swoją markę i rozpoznawalność.

Szacuje się, że w Polsce jest 2,2 mln czynnych firm, z tego co najmniej 60 proc. to przedsiębiorstwa rodzinne, czyli jest ich na pewno ponad milion. Większość średnich, małych i mikroprzedsiębiorstw to firmy rodzinne, które wytwarzają 67 proc. krajowego produktu brutto, czyli stanowią bardzo ważny segment gospodarki. Są ważne ponieważ upartością w działaniu i determinacją, mają większą zdolność przetrwania trudnych czasów, co pokazał kryzys.

Jak wynika z raportu „Polacy o firmach rodzinnych”, opracowanego przez Grant Thornton na podstawie badań zleconych przez Fundację Firmy Rodzinne i FBN Poland – Polacy wyobrażają sobie firmy rodzinne jako solidne i godne zaufania.