Altom z historią w tle
W miniony weekend firma Altom, jako mecenas Festiwalu Kultury Słowiańskiej Koronacja Królewska, podczas obchodów koronacyjnych promowała nie tylko zainteresowanie historią Polski i naszego regionu, ale również przywiązanie do polskiej kuchni i domowych przetworów. Przygotowaliśmy obszerne stoisko na Pl. Św. Wojciecha, którego atrakcją specjalną były makiety budowli historycznych wykonane z klocków Lego przez Bartosza Borowiaka. Na dzieci czekały warsztaty Lego, zajęcia plastyczne, historyczna gra wielkoformatowa oraz malowanie twarzy.
Ale na stanowisku Altom podczas festiwalu czekała również ciekawa oferta dla dorosłych. Promowaliśmy kolekcję Spiżarnia pani domu, której produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem zwiedzających. Można było wziąc do udział w konkursie na najlepszy przepis ze Spiżarni pani domu, w którym na laureatów czekały srebrne wisiorki z owocami, marki Apart. Gotowanie z marką Altom Design daje gwarancję jakości potraw i stwarza doskonałe warunki do przechowywania domowych przetworów.
Polecamy pamięci również inne letnie imprezy, których sponsorem jest firma Altom. W sierpniu zapraszamy na koncerty Akademii Gitary, które będą się odbywały w miastach Wielkopolski oraz w Berlinie i Kołobrzegu. Szczegółowy harmonogram koncertów dostępny na stronie: https://pl-pl.facebook.com/akademiagitary.festiwal/
Altom od kuchni
Z końcem czerwca zakończyliśmy, wspólnie z Szymonem Czerwińskim pierwszy sezon jego autorskiego programu Balkon 2 na 2, którego partnerem była marka Valdinox. Nie zwalniamy jednak tempa i z Panem Szymonem rozpoczęliśmy zupełnie nową współpracę. W okresie wakacyjnym na oficjalnym kanale Szymona Czerwińskiego na Facebook?u (link) realizowane są dwa nowe cykle filmów kulinarnych pt. 7 minut z Czerwińskim oraz tzw. Minutka. Jest nam niezmiernie miło poinformować, że marka Valdinox, została partnerem obu tych programów.
W miesiącach lipcu oraz sierpniu na kanale pojawią się w sumie 4 odcinki Minutek oraz 4 odcinki 7-miu minut z Czerwińskim. Program 7 minut? to typowo kulinarny show prowadzony przez Szymona w którym w krótkiej, lekko humorystycznej formie opowiada o gotowaniu i przygotowuje od początku do końca jedną potrawę. W przypadku programu Minutka, jest to bardzo popularna w internecie forma, krótkiego filmu wideo, który w minutę (bez opowiadania) przedstawia nam przygotowanie jednej potrawy.
To, co dla nas szczególnie ważne w obu programach to fakt, że Szymon Czerwiński gotuje w naczyniach marki Valdinox. Pan Szymon szybko przekonał się do jakości naszych garnków oraz patelni i chętnie je promuje, rekomenduje i na co dzień używa. Przed nami jeszcze więc wiele wyzwań i ciekawych przepisów ? kanał Pana Szymona Czerwińskiego na Facebook?u. https://www.facebook.com/pg/CzerwinskiSzymon/photos/?ref=page_internal
Altom na blogach
W sezonie urlopowym polecamy także przeglądanie wpisów inspiracyjnych zaprzyjaźnionych blogerek, które promują i polecają artykuły naszych marek w internecie. Ciekawa forma tekstowa oraz oryginalne zdjęcia z sesji produktowych to znak rozpoznawczy podróżniczo-kulinarnego bloga Madame Edith. http://madameedith.com/przepis/cold-brew-kawa-parzona-zimno-najlepsza-upaly/
Warto podkreślić, że badania użytkowników internetu w Polsce dowodzą, że blisko 88% czytelników blogów ?lifestylowych? to kobiety, które to też najczęściej decydują o zakupach artykułów gospodarstwa domowego i dysponują w tym względzie domowym budżetem. Przekaz blogerek ma bardziej osobisty charakter i w pewnym sensie bliższy jest poleceniu przez znajomego (tzw. marketing szeptany), niż tradycyjnej reklamie. Czytelniczki blogów ufają swoim ulubionym autorkom, inspirują się nimi czy często wręcz naśladują. Nie traktują lokowania produktów, jako typowej reklamy, przez co ma ono dużo większą skuteczność. Poprzez wpisy na blogach o kuchni i stylu życia docieramy z przekazem reklamowym także do klientek Państwa sklepów.