Rozpocznij
Karierę
w ALTOM
W codziennej pracy kierujemy się wzajemnym szacunkiem i kreatywnością w działaniu, dzięki czemu możemy tworzyć piękne i jakościowe produkty dla domu. Zapraszamy do naszego zespołu!
Dołącz do nas!
Zapraszamy do skorzystania formularza poniżej lub wysyłania CV na naszego firmowego maila: hr@altom.pl
Nasza rekrutacja w 4 krokach
-
Wyślij CV
-
Wybór najlepiej dopasowanych kandydatów
-
Rozmowa kwalifikacyjna z możliwością dnia asysty
-
Witamy w zespole
Interesuje Cię inne stanowisko?
Jeśli nie znalazłeś(-łaś) interesującej Cię oferty w aktualnych rekrutacjach, daj się poznać! Wyślij nam swoje CV i napisz kilka słów o sobie.
A może staż?
W Altom umożliwiamy absolwentom szkół średnich i wyższych zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego i wspieramy ich w rozwijaniu swoich umiejętności.
Jeśli interesuje Cię staż w jednym z naszych działów – skontaktuj się z nami!
Dlaczego Altom?
Jesteśmy rodzinną firmą, która działa na polskim rynku od 1991 roku. Nasz zespół to osoby, które doskonale znają się na swojej pracy – od lat tworzymy autorskie kolekcje produktów do wyposażenia kuchni oraz aranżacji wnętrz.
Świadczy o tym szereg wyróżnień i certyfikatów przyznanych nam przez zadowolonych konsumentów, naszych partnerów biznesowych oraz liczne organizacje handlowe.
Jesteśmy jednym z największych pracodawców w regionie – zatrudniamy ponad 200 pracowników w biurach, na produkcji, w naszym sklepie firmowym w Gnieźnie oraz Centrum Logistycznym w Kocanowie.
Zobacz, co zyskasz
W Altom czekają na Ciebie liczne benefity i możliwości rozwoju. Jak już wiesz, jesteśmy firmą rodzinną, a więc niektóre z nich obejmują także Twoją rodzinę i Wasz wspólnie spędzony czas.
Przykładamy dużą wagę do stwarzania możliwości rozwoju kompetencji, umiejętności i zdobywania doświadczenia przez zespół. Jesteśmy przekonani, że jest to jeden z kluczowych obszarów rozwoju pracowników, budowania stabilnego zespołu oraz wyznaczania strategii firmy.
Paulina Żurowska-Wrzesińska
Akademia Rozwoju Altom
Naszym pracownikom tworzymy przestrzeń do rozwoju pasji, pobudzania kreatywności, dzielenie się wiedzą, zbierania doświadczeń i podejmowania nowych wyzwań.
W tym celu powstała Akademia Rozwoju Altom, w ramach której szkolimy i dokształcamy nasz zespół, poprzez udział w wewnętrznych szkoleniach produktowych, organizując webinary czy sesje coachingowe. W ramach Akademii umożliwiamy zdobywanie cennego doświadczenia, a także pomagamy rozwijać indywidualne kompetencje i umiejętności naszych pracowników, po to by razem tworzyć jeszcze lepszy zespół.