Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów jest doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych: wybierając produkt odznaczony Laurem Konsumenta/Klienta, wybierasz produkt, któremu ufają inni konsumenci, oni nie mogą się mylić.
W 2014 produkty firmy Gerpol uhonorowane zostały Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2014, który dotyczył marek zdobywających serca klientów oraz tych objętych ciekawą i skuteczną kampanią reklamową.
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że również w 2016 produkty marki FNS Gerpol zostały nagrodzone prestiżowym wyróżnieniem. Marka Gerpol otrzymała Złote Godło w Ogólnopolskim Konkursie Laur Klienta 2016 w kategorii jakość produktów ? sztućce i noże.
Laur Klienta to nagroda prestiżowa i szczególnie cenna, gdyż potwierdza mocną pozycję rynkową produktów, dużą rozpoznawalność marki FNS Gerpol i przede wszystkim wysoką ocenę jakości produktów wśród obecnych i potencjalnych klientów. Złoty Laur Klienta jest jednym z godeł, które w zdecydowanie największym stopniu przekonuje klientów do zakupu.
Ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową godło Lauru stanowi ogromną wartość promocyjną, odzwierciedlając przy tym realne tendencje rynkowe.
Analogicznie jak poprzednio również Godło Złotego Lauru Klienta pojawi się na wszystkich opakowania produktów FNS Gerpol, materiałach marketingowych, katalogach oraz folderach reklamowych. Wkrótce firma FNS Gerpol podejmie również kolejne działania promocyjne, zakrojone na szeroką skalę, aby w pełni móc wykorzystać potencjał handlowy jaki niosą za sobą markowe produkty oraz prestiżowe wyróżnienie Złotym Laurem Klienta.