Intensywna promocja w telewizji i internecie oraz działania w ramach influencer marketingu – to wyróżniki kolejnej kampanii reklamowej marki VALDINOX „I gotowanie staje się proste”. Jej celem jest wzmacnianie świadomości i zasięgu marki. To także okazja dla klientów B2B na zwiększenie poziomu odsprzedaży w sklepach. Dlatego już dziś warto zapoznać się z programem kampanii i przygotować sklep na wiosnę z marką VALDINOX.
VALDINOX – marka ciesząca się zaufaniem klientów
VALDINOX to uznana polska marka, która od lat cieszy się popularnością wśród klientów B2B oraz odbiorców indywidualnych. Potwierdzają to nagrody i wyróżnienia, takie jak elitarny tytuł „Dobra Marka 2021” oraz „Odkrycie Roku 2022”. Altom, rodzinna firma z pierwszej stolicy Polski, Gniezna, zatrudnia najlepszych specjalistów, tworzących naczynia najwyższej jakości. Patelnie i garnki VALDINOX, w tym także garnki na płytę indukcyjną, to asortyment, jakiego używają mistrzowie sztuki kulinarnej, szefowie kuchni, a także pasjonaci gotowania w całej Polsce.
W marcu rozpoczęliśmy wiosenną kampanię reklamową VALDINOX „I gotowanie staje się proste”. W jej ramach, do końca kwietnia, realizujemy szereg działań w celu wzmacniania świadomości marki i dalszej popularyzacji jej oferty sprzedażowej.
Rondel / patelnia z dwoma uchwytami i pokrywką aluminiową VALDINOX Expert 3,5 l
Jesteś klientem B2B? Produkty VALDINOX kupisz online na stronie https://hurt.altom.pl/.
Obecność produktów w topowych programach TV
Wśród działań promocyjnych jest sponsoring popularnych programów telewizyjnych, takich jak serial „BrzydUla”. Miesięczny pakiet to 106 ośmiosekundowych billboardów sponsorskich – 46 w odcinkach premierowych, 46 w powtórkach oraz 14 w zwiastunach. „BrzydUla” to jeden z najchętniej oglądanych seriali w polskiej telewizji – pierwsze cztery odcinki reaktywowanej telenoweli oglądało średnio 1,02 mln widzów TVN 7.
Do końca kwietnia marka VALDINOX będzie także intensywnie promowana w stacjach tematycznych Polsatu. Billboardy sponsorskie goszczą m.in. w Eska TV, Polsat Film, Polo TV, Polsat Play czy TV Puls. Produkty VALDINOX obecne będą również w TVN24 oraz w Playerze.
Szeroko zakrojona promocja w internecie
Kolejnym kluczowym obszarem kampanii VALDINOX jest internet. Do końca marca naczynia VALDINOX będą promowane w e-gazetkach w Blixie. Ta wygodna w użyciu aplikacja internetowa zbiera w jednym miejscu najpopularniejsze gazetki promocyjne sklepów sieciowych. W tym czasie produkty pojawią się również w gazetkach sieci Auchan oraz Netto.
Z naszą ofertą zapoznają się także widzowie kanału YouTube „Oddasz Fartucha”. Jego twórca to Tomasz Strzelczyk, popularny kucharz i finalista 4. edycji programu „MasterChef”, a sam kanał może się pochwalić znakomitymi statystykami – 930 tys. subskrybentów oraz 91 tys. średniej liczby odsłon.
Produkty VALDINOX będą lokowane w pierwszym kanale o tematyce kulinarnej na TikToku. Ta nowoczesna platforma cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników internetu. Warto przy tym podkreślić, że imponujące statystyki kanału „TipTop Chef” to aż 5 mln wyświetleń i 1,9 mln polubień.
Zestaw naczyń kuchennych VALDINOX Expert (2 garnki, rondel, brytfanna, 3 patelnie)
Medialna promocja VALDINOX to również kampania display w serwisach Grupy Onet (Onet Dom, Onet Kobieta) oraz adresowana do kobiet kampania banerowa we wszystkich serwisach onet.pl.
Kampania VALDINOX, czyli szansa na zwiększenie odsprzedaży w sklepach
Start kampanii medialnej VALDINOX to dla klientów B2B sygnał, by przygotować się na wzrost popularności produktów marki. Obecność naczyń VALDINOX w telewizji i mediach online jeszcze bardziej zwiększy ich rozpoznawalność. Dla sklepów będzie to szansa na większą sprzedaż, tym bardziej, że promocja zbiega się z okresem przygotowania do Świąt Wielkanocnych.
Jak najlepiej wykorzystać kampanię reklamową VALDINOX? Już teraz warto zadbać o odpowiednią ekspozycję produktów, zarówno w przestrzeni sklepu, jak i w materiałach promocyjnych. Pomocne w tym będą kluczowe zasady merchandisingu:
- Najpopularniejsze i najczęściej poszukiwane produkty należy umieścić na linii wzroku klienta. Garnki VALDINOX, patelnie oraz inne naczynia z billboardów sponsorskich powinny być dobrze oznaczone i doskonale widoczne.
- Przygotowanie witryny sklepowej tak, by wyeksponować produkty VALDINOX promowane w ramach kampanii „I gotowanie staje się proste”.
- W sklepowych ekspozycjach warto umieścić najchętniej poszukiwane przez klientów kolekcje naczyń VALDINOX oraz akcesoriów VALDINOX. Należą do nich kolekcja Volcano w modnym czarnym kolorze, nowoczesna kolekcja naczyń Rock z powłoką imitującą skałę, multifunkcjonalna kolekcja Expert oraz kolekcja Aurum, której design nawiązuje do kuchni orientalnej.
Garnek ze szklaną pokrywką VALDINOX Aurum
Cele nowej kampanii reklamowej
Wiosna i Wielkanoc to czas, w którym rośnie sprzedaż naczyń i akcesoriów kuchennych. Na sukces sprzedaży pracuje nie tylko wysoka jakość produktów w ofercie sklepu. Liczy się także świadomość konsumentów, którą wzmacniają wszechstronne działania promocyjne. Dlatego też kampanię reklamową VALDINOX zaplanowaliśmy z odpowiednim rozmachem, stawiając m.in. na komunikację z rynkiem za pośrednictwem mediów online.
Wielokanałowa kampania medialna, obejmująca telewizję, internet oraz influencer marketing, przyniesie wymierne korzyści klientom B2B. To gwarancja szerokiego zasięgu, który przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności marki oraz wiedzy o jej produktach wśród konsumentów. Wielokrotny kontakt z reklamą wpłynie na decyzje zakupowe, co realnie zwiększy potencjał wzrostu odsprzedaży produktów VALDINOX w sklepach.
Chcesz dowiedzieć się więcej o zasadach merchandisingu? Przeczytaj artykuł: Jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?