24.08.2018

Paryski szyk na stole i w sklepie

Podstawowym celem każdej udanej ekspozycji sklepowej jest skupienie wzorku klienta. Chwila uwagi, zaciekawienie, jakie wzbudza atrakcyjnie pokazany produkt, jest momentem, który często decyduje o zakupach w tym, a nie innym miejscu. Każdy z nas chętnie zapoznaje się z tym co nowe, podświadomie chcemy bowiem poznać nowości i zdobyć je przed innymi.

Sklepy z wyposażeniem wnętrz mają pewne stałe grupy asortymentowe rozlokowane według ustalonego porządku i najlepiej jeśli rozkład regałów jest stały. Klient jest przyzwyczajony do określonej ścieżki zakupowej i rozmieszczenia ulubionych produktów. Jeśli podczas kolejnej wizyty w sklepie nie znajdzie ich na stałym miejscu szybko się zniechęca. Ma poczucie chaosu i straconego czasu.

Eksponując nowości, warto więc przeznaczyć na nie specjalne miejsce, bez burzenia lubianego przez klientów stałego układu sklepu. Stoiska tymczasowe, wyspy ekspozycyjne i specjalne stojaki są kluczem do osiągnięcia celu. Właśnie w tym miejscu klient będzie się spodziewał za każdym razem czegoś nowego, zaskakującego, ciekawego.

01010051687_a

Kolekcje porcelany Madame Chic i Madame Gold są bardzo wdzięcznym tematem do przygotowania wyrazistej aranżacji, która z pewnością zainteresuje oglądających. Biało-czarna, stylowa Madame Chic wyróżnia się pośród bieli i szkła. Charakterystyczne, graficzne pasy w połączeniu ze złotymi detalami i elegancką typografią sprawiają, że jednoznacznie kojarzy się ze światowymi trendami, paryskim szykiem i pełnymi charakteru, butikowymi wnętrzami. Dużo spokojniejsza, pełna finezji, kremowa porcelana z kolekcji Madame Gold, jest dla niej doskonałą towarzyszką.

Obie linie mają dokładnie ten sam fason i można je dowolnie łączyć, tworząc odważniejsze lub bardziej klasyczne aranżacje stołu. Prezentując je wspólnie dajemy klientowi możliwość wyboru i dopasowania do indywidualnego stylu i preferencji. Oferując więcej opcji w ramach jednej prezentacji, zwiększamy potencjalną ilość wybranych produktów, a więc wartość koszyka zakupowego. Jeśli mamy do wyboru dwie atrakcyjne dekoracje na jednym fasonie miseczki czy filiżanki, zwiększamy możliwość, że klient wybierze obie.

01010051682_a

Warto pamiętać, by eksponując nowości zachować umiar i nie zagalopować się przesadnie w naszych zapędach dekoratorskich. Produkty ustawione w misternej kompozycji z pewnością wyglądają atrakcyjnie, ale zamiast zachęcać, onieśmielają klientów. Klient rezygnuje z sięgania po wybrany element kompozycji z obawy, że ją zniszczy.

Wybierając kolekcje Altom Design właściciele sklepu mogą prezentować je na regałach ekspozycyjnych, czerpiąc z przygotowanych przez nas gotowych wzorców layoutów. Regały są specjalnie zaprojektowane tak, by mogły spełniać funkcje wolno stojących. Półki mają odpowiednie parametry – wysokość, szerokość i nośność, by pomieścić i udźwignąć wiele elementów ze szkła i porcelany.

Dla kolekcji Madame Chic i Gold przygotowaliśmy trzy różne możliwości prezentacji na regałach, w połączeniu z dodatkowym asortymentem. Już samo zestawienie dwóch kolekcji gładkiej i z odważną, graficzną dekoracją jest bardzo atrakcyjne dla oka i zachęca klienta do podejścia bliżej. Prezentacja jest czytelna, uporządkowana i łatwo dostępna. Klient bez obaw sięgnie po wybrany produkt, by poznać jego walory. Wystarczy rzut oka, by poznał wszystkie elementy w ofercie i dokonał wyboru zgodnie z potrzebami. W prosty sposób budujemy poczucie satysfakcji zakupowej, które jest najlepszą receptą na to, by klient chętnie wrócił do naszego sklepu.

Wszystkie szczegóły oferty marki Altom Design i wzory layoutów chętnie zaprezentują Państwu nasi Przedstawiciele. Specjaliści z Altom Design Studio mogą także na Państwa życzenie przygotować indywidualne propozycje i projekty aranżacji sklepu.