Klienci sklepów coraz bardziej nerwowo poszukują prezentów dla najbliższych? Błagalnym wzrokiem spoglądają w kierunku sprzedawców prosząc poradę i pomoc w wyborze. Przedstawiamy więc kilka propozycji pomysłów na prezenty, dla ułatwienia organizując je według popularnych kategorii: dla mamy, dla dziadka czy dla nastolatków.
Dla mamy
Dla przyjaciółki
Dla mężczyzny
Dla babci
Dla dziadka
Dla dzieci i nastolatków
Drobne upominki
Na koniec kilka porad:
- Zaproponujmy klientom efektowne opakowanie podarunku, które wyróżni nawet najbardziej banalny prezent, i jednocześnie będzie wyrazem ciepłych uczuć wręczającej osoby? Ten zabieg sprawi, że kupujący wyjdzie ze sklepu w pełni usatysfakcjonowany.
- Przygotujmy gotowe zestawy, by poszukującym ułatwić wybór i usprawnić obsługę. Nie zapomnijmy wyeksponować produktów w gotowych opakowaniach i zestawach giftowych.
- Zadbajmy o miły aromat w sklepie, aby klient poczuł się przyjemnie odprężony? Marketing sensoryczny to skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż!
- Niezdecydowanym zaproponujmy bony upominkowe, jako alternatywę dla nietrafionych prezentów.
- Zaproponujmy klientom możliwość wymiany nieudanych upominków w okresie poświątecznym.