26.10.2020

Aranżacje wigilijnego stołu i trendy świąteczne podczas II Internetowych Targów Branży AGD

 

I wszystko stało się jasne. Już wiemy co będzie modne tej zimy. Polscy projektanci z Altom Design Studio pokazali światu najnowsze trendy, które będą obowiązywały w ostatnim kwartale 2020. Właśnie zakończyły się II Internetowe Targi Branży AGD, podczas których zaprezentowano stylizacje wigilijnych stołów, pomysły na świąteczne dekorowanie domów, niezbędne przedświąteczne wyposażenie kuchni i oczywiście propozycje prezentów dla najbliższych. Polska porcelana, sztućce, szkło i przede wszystkim świąteczne dekoracje nawiązujące swoim designem do Świąt Bożonarodzeniowych to gratka dla wszystkich, którzy przywiązują dużą uwagę do wyjątkowego klimatu Świąt. 

Jesteśmy firmą rodzinną, dlatego wiemy jak ważne jest celebrowanie rodzinnych spotkań. A te świąteczne są, dla nas wszystkich Polaków, bardzo wyjątkowe. Dlatego podczas trwających w ubiegłym tygodniu Internetowych targów branży AGD, zaprezentowaliśmy właścicielom sklepów stacjonarnych, e-commerce oraz sieciom handlowym swoje autorskie kolekcje dedykowane Świętom Bożego Narodzenia oraz Zimie 2020. ?  Targi on-line okazały się strzałem w dziesiątkę. W obliczu narastających obostrzeń w związku z pandemią, w tym braku możliwości organizacji targowej imprezy stacjonarnej, decyzja o przeniesieniu wydarzenia do Internetu okazała się być słuszna. Nasze dedykowane głównie Wigilii i Bożemu Narodzeniu wydarzenie odwiedziło blisko 2000 naszych aktualnych klientów i partnerów B2B, co utwierdza nas w przekonaniu, że w tych trudnych czasach darzą nas zaufaniem i wierzą w polskich projektantów z naszego Altom Studio, którzy stoją za designem i stylem całej kolekcji Zima 2020. Niewątpliwym sukcesem jest również zainteresowanie nową ofertą ALTOM, prawie 5000 nowych klientów, którzy nigdy wcześniej nie korzystali z proponowanych przez nas rozwiązań e-commerce. Wierzymy, że teraz nasze produkty, dzięki kanałom dystrybucji naszych partnerów, upiększą tak wigilijne stoły jak i pomogą w przygotowywaniu świątecznych potraw w setkach tysięcy polskich domów. ? komentuje Mateusz Wrzesiński, Marketing Manager w ALTOM.

 

1. AUTORSKIE KOLEKCJE SWIATECZNE

 

Absolutnym hitem sprzedażowym tegorocznych targów okazały się oferowane przez nas naczynia kuchenne ? garnki, patelnie, brytfanny oraz wszelkie narzędzia kuchenne. Obecna sytuacja spowodowała, że więcej czasu spędzamy w domach i więcej w nich gotujemy. Nasi klienci chcą więc mieć szeroką ofertę dobrej jakości naczyń w swoich sklepach.

Goście II Internetowych Targów Branży AGD w szczególności docenili pokazanie gotowych rozwiązań i aranżacji, w formie zdjęć i materiałów wideo. Klienci od zawsze z uznaniem podchodzili do naszego wyczucia stylu i naszych pomysłów na łączenie różnych produktów, które mogli zobaczyć w naszym stacjonarnym showroomie. Niestety tym razem, nie mogli go osobiście odwiedzić dlatego przygotowaliśmy dla nich obszerny materiał zdjęciowo-filmowy. ? Znając nasz potencjał w pokazywaniu gotowych koncepcji, layoutów czy aranżacji odpowiedzieliśmy na potrzeby naszych klientów, przygotowując im namiastkę tego co zawsze mogli obejrzeć podczas tradycyjnych targów. Przygotowana seria filmów pokazujących świąteczne kolekcje w gotowych aranżacjach, cieszyła się sporym zainteresowaniem i została odebrana bardzo pozytywnie.? dodaje Mateusz Wrzesiński, Marketing Manager w ALTOM.

 

 

Targi dedykowane były wyłącznie klientom rynku B2B. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów detalicznym, w obszarze świątecznych inspiracji, podczas targów zaprezentowaliśmy najnowszy katalog Zima 2020, który stanowi interaktywną moc inspiracji na nadchodzące Święta. Katalog można obejrzeć na stronie naszej e-hurtowni: https://bit.ly/2TyfQE9

 

KUBKI_I_TEKSTYLIA-13