14.10.2019

VALDINOX – mistrzowska kampania reklamowa

2019 to rok przełomowy dla naszej flagowej marki VALDINOX, która istnieje na polskim rynku od blisko 10 lat. Działania zaczęliśmy od poszerzenia portfolio produktowego. W tym roku, w ofercie firmy Altom pojawiło się wiele nowych kolekcji naczyń kuchennych VALDINOX, które różnią się od siebie wyglądem oraz funkcjonalnością. Wszystko po to, aby precyzyjniej trafiać w gusta klienta ostatecznego oraz dostarczać mu niepowtarzalnych wrażeń podczas gotowania ? w zgodzie z najnowszymi trendami. Jedno jednak pozostało niezmienne ? jakość i solidność produktów marki VALDINOX! W tym obszarze nie zgadzamy się na kompromisy.

Wykorzystując najnowocześniejsze technologie cały czas udoskonalamy garnki, patelnie i narzędzia kuchenne tak, aby spełniały oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Nasi klienci ufają marce VALDINOX, dlatego jej produkty można znaleźć w tysiącach punktów sprzedaży, zarówno w tradycyjnych jak i nowoczesnych kanałach sprzedaży. Uznaliśmy, że to doskonały moment, aby pójść o krok dalej, dlatego rozpoczynamy ogólnopolską kampanię reklamową!

Marka reklamowana w TV

Już w październiku marka VALDINOX szeroko zaistnieje w telewizji. VALDINOX stanie się sponsorem wielu popularnych programów w największych stacjach telewizyjnych, jak również będzie można oglądać aktywne lokowania produktów w najpopularniejszych programach tematycznych. Precyzyjnie zaplanowana kampania telewizyjna będzie obejmować również popularne programy śniadaniowe, rozrywkowe i tematyczne w ogólnopolskich stacjach, takich jak TVN, TVP oraz Polsat.

Valdinox_expert

Naszym celem jest przekonanie jak największej ilości osób do naszych nowoczesnych i funkcjonalnych naczyń kuchennych. Reklama w medium, o tak szerokim zasięgu, jakim jest ogólnopolska telewizja umożliwi nam dotarcie, z informacją o produktach marki VALDINOX do wielomilionowej liczby odbiorców. Dla naszych kontrahentów przygotowaliśmy specjalne materiały POS. Pozwolą one powiązać produkty oferowane w sklepie z szeroko zakrojoną kampanią telewizyjną. Jeśli chcesz skorzystać z materiałów wpierających działania promocyjne, skontaktuj się ze swoim przedstawicielem handlowym.

W Internecie siła

Internet to obecnie najszybciej rozwijające się medium na świecie. Dlatego kampania telewizyjna marki VALDINOX będzie równolegle wspierana intensywnymi działaniami on-line. Przy pomocy specjalistów od digital marketingu dopasowaliśmy odpowiednio treści video oraz wybraliśmy miks kanałów on-line do szerokiej komunikacji marki. Kampanię rozpoczynamy od największych i najpopularniejszych narzędzi reklamowych Google i wielu popularnych stron www.

patelnia_valdinox_indukcyjna_box

Kolejnym etapem kampanii będą spoty reklamowe, które będzie można oglądać na największej internetowej platformie wideo – YouTube. Naszą reklamę na YT zobaczy ponad 3 mln osób. To zaledwie część wszystkich działań, które będą realizowane w ostatnim kwartale tego roku w internecie. Reklama digital będzie widoczna dla wszystkich użytkowników kanałów internetowych, a szeroki zakres nowoczesnych narzędzi pozwoli skutecznie kształtować wiedzę o marce i jej produktach w świadomości klientów ostatecznych.

Działania contentowe

Doskonały content to dziś podstawa dobrej kampanii reklamowej. Dedykowane treści publikowane w różnych miejscach w Internecie pozwolą potencjalnym klientom odkryć korzyści z użytkowania naczyń kuchennych marki VALDINOX. Oprócz tego reklamy kontekstowe marki VALDINOX pojawią się w najpoczytniejszych magazynach kulinarnych i tematycznych największego wydawnictwa mediowego w Polsce. Prasa będzie idealnym uzupełnieniem i wizerunkowym przedłużeniem reklamy w online oraz wsparciem kampanii telewizyjnej.

Jesteśmy przekonani, że dzięki nowoczesnej, zintegrowanej kampanii w mediach offline i online, realnie wpłyniemy na zwiększenie odsprzedaży naszych produktów ze sklepowych półek. O szczegółach akcji będziemy informować na bieżąco, a dziś zapraszamy do obejrzenia naszego reklamowego spotu wideo.