Zdajemy sobie sprawę, że świat handlu detalicznego zmienia się, dzisiaj internet staje się wsparciem dla sprzedaży offline i źródłem wiedzy o produkcie dla klientów sklepów stacjonarnych. Opieranie strategii promocji i sprzedaży wyłącznie o jeden kanał, bardzo rzadko przynosi satysfakcjonujące efekty. Kluczem do skutecznych działań jest testowanie i łączenie różnych wariantów, w tym przede wszystkim integracja działań na rynku tradycyjnym, z tymi prowadzonymi w internecie.
Firma FNE Silesia Rybnik, której jesteśmy wyłącznym przedstawicielem, przygotowała dla wszystkich klientów nową odsłonę serwisu internetowego. Nowoczesna i funkcjonalna strona internetowa, dostępna pod dotychczasowym adresem http://fnesilesia.pl/ jest źródłem informacji o właściwościach emalii, nowościach i pełnej ofercie dostępnych produktów. W pełni profesjonalne zdjęcia pozwolą klientom zapoznać się z wszystkimi dekoracjami i fasonami garnków czy czajników. Najnowsze badania pokazują, że klienci są coraz bardziej odporni na wszechobecne reklamy, ale za to bardzo chętnie poszukują w internecie profesjonalnych przekazów informujących o produktach. Zmiany na stronie marki Silesia były wprowadzane właśnie pod tym kątem.
Oprócz pięknych zdjęć i ciekawych informacji produktowych, klienci znajdą na stronie również serwis z przepisami kulinarnymi, na tradycyjne i nowoczesne potrawy do przygotowania w garnkach emaliowanych. Jest to skuteczny sposób na dotarcie do szerszego grona klientów, zainteresowanych kuchnią i gotowaniem.
Nowa strona Silesii Rybnik, to także zbiór wiadomości dla klientów biznesowych. Znajdą oni na stronie nie tylko informację o ofercie marki, ale również prosty formularz kontaktowy dający możliwość rozpoczęcia współpracy na zasadach hurtowych.
Przy okazji wszystkim sympatykom mediów społecznościowych przypominamy o fanpage?u marki FNE Silesia Rybnik na Facebooku. www.facebook.com/FNESilesiaRybnik/ Nowości i wpisy inspiracyjne oraz przepisy na pyszne dania publikowane na profilu facebookowym Silesii zyskały kilka tysięcy fanów.
Znawcy rynku zgodnie twierdzą, że integracja kanałów online i offline to teraz największe wyzwanie dla firm. Ale pamiętajmy, że właśnie dzięki dobrze opracowanej strategii, uwzględniającej działania we wszystkich kanałach, my wszyscy jako sprzedawcy zyskujemy szansę na podniesienie wyników i zatrzymanie konsumenta w naszych stacjonarnych sklepach.