4.10.2021

I gotowanie staje się proste – nowa kampania promocyjna marki Valdinox!

Już 16 października widzowie Polsatu obejrzą pierwszy odcinek programu „Ewa Gotuje” z Ewą Wachowicz, którego partnerem została marka VALDINOX. To dopiero początek wyjątkowej kampanii medialnej naszej marki. Jej kolejne elementy to m.in. obecność w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz szeroko zakrojona kampania w internecie. Już teraz warto dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie w związku z działaniami promocyjnymi marki VALDINOX.

Szykuje się jesień pełna gotowania!

Jesień zdecydowanie będzie należeć do marki VALDINOX. Kampania promocyjna obejmie największe stacje telewizyjne – TVN, TVP i Polsat oraz ponad 50 kanałów tematycznych. Główne elementy tegorocznej kampanii pt.: „I gotowanie staje się proste” to udział marki VALDINOX w programach kulinarnych: „Ewa Gotuje” oraz „Kuchenne Rewolucje”.

„Ewa Gotuje” to jeden z najpopularniejszych programów telewizji Polsat. Jego gospodynią jest znana dziennikarka i producentka telewizyjna Ewa Wachowicz. Począwszy od 16 października br., partnerem kilkunastu odcinków programu będzie marka VALDINOX. Działania promocyjne związane z emisją tego programu, obejmują lokowanie produktów marki w całym sezonie jesiennym, billboardy sponsorskie oraz konkurs SMS-owy dla widzów – w każdym z emitowanych odcinków.

Kolejnym popularnym programem telewizyjnym o tematyce kulinarnej są „Kuchenne Rewolucje” prowadzone przez Magdalenę Gessler. Marka VALDINOX postanowiła wesprzeć sponsorsko najbliższy sezon flagowego programu TVN.

Celem kampanii telewizyjnej jest przekonanie jak największej ilości osób do naszych nowoczesnych i funkcjonalnych naczyń kuchennych. Reklama w medium, o tak szerokim zasięgu, jakim jest ogólnopolska telewizja umożliwi nam dotarcie z informacją o produktach marki VALDINOX do wielomilionowej liczby odbiorców. Tegoroczna kampania skierowana jest głównie do kobiet, ponieważ jak wskazują badania rynku, to one w głównej mierze gotują w domu i decydują o zakupie naczyń kuchennych oraz produktów do wyposażenia kuchni. Obecność produktów VALDINOX w najbardziej rozpoznawalnych programach kulinarnych, gwarantuje zwiększenie rozpoznawalności marki, co przełoży się na wzrost sprzedaży naczyń VALDINOX zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.

Kampania Valdinox - kolekcja naczyń Expert

Kampania promocyjna marki Valdinox – kolekcja naczyń Expert

Siła kampanii internetowej

Internet to obecnie najszybciej rozwijające się medium na świecie. Dlatego kampania telewizyjna marki VALDINOX będzie równolegle wspierana intensywnymi działaniami on-line.  Reklama digital będzie widoczna dla wszystkich użytkowników kanałów internetowych, a szeroki zakres nowoczesnych narzędzi pozwoli skutecznie kształtować wiedzę o marce i jej produktach w świadomości klientów ostatecznych. W jej ramach zaplanowano m.in.: 4 mln. odsłon spotów reklamowych na YouTube, aktywne lokowania produktów w popularnych blogach i kampanię w Google.

Na potrzeby szeroko zakrojonej kampanii medialnej i internetowej, przygotowaliśmy również nową odsłonę strony internetowej – www.valdinox.pl. Jesteśmy przekonani, że odświeżony layout oraz intuicyjna nawigacja, pozwolą użytkownikom łatwo poruszać się po stronie marki, znaleźć wszystkie interesujące produkty i dokonać najlepszych zakupów. Już teraz możemy również uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, że na nowej witrynie pojawią się sylwetki i historie ambasadorów naszej marki, którzy zgodzili się wziąć udział w tegorocznej kampanii promocyjnej. W ich niebanalnych osobowościach oraz bogatych doświadczeniach osobistych i biznesowych, każdy z nas odnajdzie cząstkę siebie oraz inspirację do dalszego rozwoju osobistego i zawodowego.

Kampania promocyjna Valdinox - kolekcja Volcano

Kampania promocyjna Valdinox – kolekcja Volcano

Działania contentowe

Doskonały content to dziś podstawa dobrej kampanii reklamowej. Reklamy kontekstowe marki VALDINOX pojawią się w najpoczytniejszych magazynach kulinarnych i tematycznych w Polsce. Prasa będzie idealnym uzupełnieniem i wizerunkowym przedłużeniem reklamy w online oraz wsparciem kampanii telewizyjnej. Jesteśmy przekonani, że dzięki nowoczesnej, zintegrowanej kampanii w mediach offline i online, realnie wpłyniemy na zwiększenie odsprzedaży naszych produktów w sklepach.

O szczegółach akcji będziemy informować na bieżąco na naszych witrynach internetowych: www.valdinox.pl, www.altom.pl oraz w mediach społecznościowych – @ValdinoxMistrzWKuchni